Friday, December 27, 2013

Trust 18679 Trino HD Webcam mit Mikrofon (8 Megapixel, 720p)

amber231kZNUiP5pL.jpgheard
kevin/B0093LON9Q/steinfeld costnerDetails Price & Pictureshailee

Produktinformation

  • Marke: Trust
  • Modell: 18679
  • Abmessungen: 3.19" h x 2.76" b x 2.44" l,
Features
  • HD-fähige Videoqualität mit 720p, Fotos mit bis zu 8 Megapixel
  • Integriertes Mikrofon
  • Kompatibel mit Live Messenger und Skype
  • Mit Schnappschusstaste
  • Lieferumfang: Trust 18679 Trino HD Webcam mit Mikrofon, CD-ROM mit Software, Gebrauchsanleitung
kevin/B0093LON9Q/steinfeld costnerBillig Trust 18679 Trino HD Webcam mit Mikrofon (8 Megapixel, 720p)hailee

en Webcams eBay Comprar y Vender Electrónica Moda

Vendedor excelente Plus . Vendedores con las valoraciones más altas; Devoluciones, reembolsos; Envío el mismo día laborable con seguimiento; Más información

Vásárlás Webkamera Árak olcsó Webkamerák

Vásárlás: Webkamera árak összehasonlítása, Webkamera vélemények. Eladó Webkamerák, webcamera boltok, akciók. Olcsó webcam több webáruház kínálatából.

No comments:

Post a Comment